24 dagar kvar till julafton ;D

shuuubreee:D

hoppas ni alla mår bra , mår inte riktig jätte bra ont och sur!;o
24 dagar kvar till julafton och de är ingen snö !whihii , jag hoppas knappt att de inte blir någon snö eller de kan vara lite snö på jullafton och nyår men sen kan den bara försvinna . Som ni kanske förståt hatar jag snö (A)
De är så kallt och ussccch
De är typ  bara 14 dagar kvar i skolan sen jullov wuhihihi !!:D
Vill ni veta en sak kapten röd kommer till Linköping 13 januari , självklart ska jag dit !!:DD
Taggar redan nu :D
Dagen har varit chill haft ont men de kommer jag få leva med ett tag ;)

Har inte så mycket att säga just nu , kommer komma ett inlägg sen angående Linköping Hockey klubb ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu