Bara jag som inte vill ha snö :o

Shuu!:)
Hoppas allt är bra med er alla !:)
Här är de bra och är taggad inför match imorgon ! LHC- Frölunda !
Taggs att göra något nu va cluben !
Imorgon hatar vi alla andra lag men älskar så klart vårar LHC !
Inte bloggat på ett tag men inte haft orken asså !:/
Helgen var la sådär om man säger så mer behöver jag inte gå in på här !
Skolan idag de gick bra , dansade även efter skolan gick väl med bra till slut ;)
Har pluggat lite idag och ska fortsätta snart , är bara jävligt trött !^^
Inatt somnade jag fett sent men de var fan sjukt att jag orkade upp vid sju började vid 09:40 !:)
Nu ska jag plugga vidare !
Ha de bra !
Kötta imorgon cluben !
Vi klarar de här !
Puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu