Kan inte sova :/

Shu !:)
Gick upp imorse och sen gick jag och mamma till skolan och hämtade alla mina skolsaker, skåpet är typ tomt ;o
Pluggade i typ 2 timmar men nu är so saken avklarad ! Skönt !
Dagen har varit bra , imorgon blir de skolan en sväng för jag har möte med skolsyster om hur skolan behandlar mig, sen blir de nog att gå hem och plugga !^^
Lycka till att vinna de här nu !.
Lycka till att få mig svag igen !
Haha ni kan fan glömma de jag är för bra för er !
Stort Lycka till er lärare som försöker !
Fredag idag då eftersom klockan är efter tolv blir nog att vara i åtvid och festa med massa folk !:)
Lördag drar jag och jenniefer till Linköping och festar jävlar och bara har de bra !
Ajja bloggar mer imorgon Puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu