Nu så:D

Shuubre!;D
Vaknade idag vid typ halv nio satt mig och kollade på julkalendern ;D
hihi (a)
De är ju Lucia idag ;)
jani , har precis pluggat matte ska göra två matte prov på fredag som jag missat för att jag inte är i skolan , var inte ett  dug svårt faktikst ;o tog typ 20 min så kunde jag båda så lätt var de ;o
Just nu sitter jag här hemma och kollar julklappar och sagt till mamma vad jag önskar mig med ;D
De svåraste jag vet just nu är att hitta julklapp till min älskade jenniefer ;o
har ni förslag hör av er !;D
Idag blir de stan med jenniefer för hon vill träffa Emeric !:D

Blir nog så att jag och jenniefer åker till Stockholm annandagjul alltså 26 till Hovet för att se DIF-LHC!
Följ med du med och stötta vårat kära LHC!
Anmäl er mer info finns här-->http://www.whitelions.se/

Men nu ska jag ta mig en rök så vi hörs senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu