Vi som älskar vårat kära LHC!

LÄS OCH FÖRSTÅ!

Jag vet inte riktig vart jag ska börja ;s
Känner att jag måste skriva av mig , Linköpings hockey klubb ...
Matchen idag var skandal , vi har ledningen dom kvitterar 1-1 , vi tar ledningen 2-1 och håller de tills de är 2 minuter kvar av matchen söderberg tar på sig en riktigt dum utvissning , AIK kvitterar till 2-2 och de blir förlängning , AIK vinner med 3-2 ..
jag fattar inte hur vi kan tappa matchen bara sådär , LHC spelade bra i kvällen match men de håller inte när man drar på sig så onödiga utvisningar .
LHC (vi) ligger på 8 plats och de är 10 poäng till första plats nja de är inte så mycket säger folk men de är en hel del , Linköpings HC ska vara i toppen och käpa där uppe i toppenstriden men nu enligt mig är vi i botten striden .
Nu är de dags att byta inställning och börja visa lite hjärta .
Jag och Eve satt och diskuterade en hel del på facebook , kanske dags att ta hem Weinhandl och Mårtensson ja dom kommer tillbaka nästa säsong sägs de . Jo kanske dags att ta tillbaka våra legender .
Vi satt även och pratade om klacken , jag står där varje match som jag går på och jag går på nästa alla matcher (missat 4 iår menar alltså hemmamatcher )
Vi som står där match efter match och försöker hjälpa vårat lag från läktaren , spelarna uppskattar de så förfan våga sjunga .
Skit ivad grannen brevid dig säger , skit i vad dina kompisar säger älskar du ett lag så hjälp de lagte .
De är i dom här ``små” städerna folk tycker att de är pinsammt att sjunga men tar vi tex Stockhom Aik/DIF ja då är de pinsammt om man inte sjunger ,de är helt tvärt om i stora städer .
Men nu är de dags att börja visa lite från läktaren med !

Om du är LHC suporter som läser de här kom den 6 dec till Cloetta Center Linköping HC möter Frölunda kom och stötta vårat kära LHC , stötta laget från läktaren !
Nu jävlar ska LHC inte  vara med i botten striden längre utan i toppen striden !
/sabina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu