Helgen !:D

Shuubre kungen sabina här !:D

Tänkte sammafatta om helgen !:D

Fredag- Åkte till Linköping med jenniefer och träffade Emeric och sen kom min gulunge Theo och olliver !
saknat theo skapligt mycket !
Joel fyllde även 18 år så grattis Joel !
åkte 21:40 bussen hem till Theo i Bankekind hade de fett mys där !
underbar fredag !
Tack Jenniefer,Emeric,Olliver & Theo för kvällen !


Lördag- vaknade upp brevid Jenniefer hos mig !
vaknade vid typ 3 ;o
fett skönt att sova måste jag säga (A)
Sen blev de att vi fixade oss och drog till Sporthallen där de var Nattfotboll
(kommer nog några bilder om ni har tur sen )
Nattfotbollen slutade runt 1 tror jag ;D
Gick hem med alen,Caper & Olliver !
omfg vad vi hade natthumor, skrattade åt tegelstenar nja vi är inte så normala !;D
underbar dag tack allt folk !

Söndag-
Vaknade vid 1 för jenkan kom och väckde mig .
städade upp hela rummet och sen fixade vi oss och åkte till stan för att se bio med Emeric !
var fett trött så kunde typ inte hålla keften under filmen ;D
men de var la bra :D

Måndag - ja idag !:D
somnade vid typ 5 inatt sen var de bara gå upp vid 7 åkte till Linköping vid 8 med mammi alltså ingen skola , jag skulle på möta , de gick toppen !;D
kom hem och typ somnade en stund sen var jag barnvakt ett tag och sen pluggat lite sen kom jenniefer, Sanna & Felix och typ snackade sen drog dom för att jenniefer skulle på möte , och nu sitter jag här och väntar på dom !;D
jao skriver mer sen bara så alla vet så är jag bäst !

haha stenarna vi skratta åt :d

Fegges tröja , ohja ! ;D

Fegge har ajjaj ;D




sabina bjuder på en snygg bild asså :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu