jag är bäst !:D

shuuu !:D

satt och kollade biljeter till Göteborg den 2/12 André kommer ju till scandinavium !:D
skulle lätt åkte till Malmö i helgen men kom på att han skulle dit nyss (A)
och jag har ju redan planer som inte går att ändra ;(
får se om de blir göteborg får prata med jenniefer !;D
jadu :D
vart hemma idag från skola mådde verkligen skit idag och igår gick jag hem från skolan ;s
fett ont i magen !
Ikväll blir de sova hos jenniefer och som de ser ut nu ska jag till skolan imorgon ;D
Simmning är fett taggad eller inte ..
Oringtering på fredag morgon inte taggad ett skit till de heller ;o
Sen Nattinnebandy på Fredagkväll !!:DD
Whhihihiihih TAGGARÅ!!:D
sabina kommer sova som en ängel på fredag natt (A)
ja snart dags för hockey sen drar jag mig till jenniefer ha de bra så länge puss:*

Sabina älskar André Zuniga <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu