Lovet slut ;(

shuuubre!
Nu är lovet snart slut, de är sjukt vad fort lovet har gått och hur jävla bra lovet har varit. kan ju kortfatta de här lovet ;)
Vart med Jenniefer hela lovet med massa folk , festat jävlar! och bara haft de chill! HAHA vart väldigt kortfattat ! Vaknade upp idag brevid jenniefer och Babben! gårdagen festa med jenniefer och träffade Babben ! och några killar !
ajja var la inte den roligaste lördagen men den var bra! Lovet har vart så jävla undebart mått så jävla bra!

Dagen vaknade brevid Jennifer och Babben i ljungsbro !
drog hem vid typ 3 var hemma halv fem ;o
Amanda räddade verkligen mitt och jenniefers  liv förrut hon hade cigg!
våra tog slut igår juste tillbaka till dagen !
nej men nu är jag och jenniefer hemma och bara chillar lite bakis är vi allt ;D
Nu ska vi se film och mysa bloggar mer sen !

Jag älskar dig Jenniefer Broman !
Du är ljuset i allt de mörka !
De är du som får mig att gå upp på morgonen ,
De är du som får mig må bra!
Du är helt jävla fucking underbar!<3
Jennifer på bilden !



Gammal bild på mig sen typ i sommras !;o
kan ju bjuda lite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu