Taggarååh !:D

Shubre eller godmorgon kanske ;D

jag vaknade halv fem så vart vaken sen des och fixat mig ska gå vid sju så jag kan köpa cigg!, så jag klarar hela dagen !:D
orentering nu på morgonen inte så jätte taggad för jag och angelika spriger bara vilse ;o
får se om de går bättre idag !:D
packat allt för ikväll med nattinnebandy de är jag fään taggat till ;DD
Efter skolan följer jag med olivia Pihl för pallar inte gå hem sen till henne sen sporthallen ;)


så blir hem till henne sen sporthallen !:DD
De är fan sjukt att jag är så sjukt pigg som jag är ;o
jag hade fan inte den rätta plattången hemma så var tvungen ta en som typ inte funkar däämp ;o
får låna någons sen :D
men kom till Sporthallen i Åtvidabergs såklart ;D

nej men nu ska jag fixa klart mig ;d

Nu kör vi brudar kötta!!:D<3

Btw min finatse Ulrik Munther var på tv igår, han blir bara snyggare för varje dag som går ;D
Han sjunger så grymt man blir helt kär i han !(A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu