Underbar dag i stan !:)

Shubre!:)
Vaknade bredvid jenniefer och Felix !:)
Gick upp vid tio idag fixade mig lite !;)
Sen vid typ halv ett drog vi till åtvid , åkte hem till mig och hämtade cigg så vi skulle klara en dag i Linköping !:)
Jag var på möte gick bra !:)
Efter mötet träffade vi en som bott hos jenniefer kamila !:)
Gick och fikande och hade de trevligt !:)
Sover hos jenniefer inatt igen, imorgon blir de att jag följer med henne till ett möte sen drar jag, jenniefer och Felix till stan ska äta mat tillsammans med kamila och en av hennes vänner, kommer bli super trevligt !
Bloggar mer sen
:*
Btw bild kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu