Underbaraste människan !

Jenniefer Broman !
Du är den personen som alltid finns där !
Du är värdens bästa människa , du som får mig gå upp på morgonen , du som får mig se ljuset i allt de mörka.
Du som får mig le/skratta varje dag.
Jag är glad för jag och du började umgås igen , tack 530 bussen !
Halvasommaren var de du och jag och de är du och jag nu med !
Tar dig förre alla andra människor på hela jorden , de ända jag behöver är dig !.
Med dig i min närhet så är jag dryg och har roligt !
Du är ängel jenniefer !
vi är så jävla bäst , tillsammans är vi helt klart oslagbara !.
De är inte lätt att vara populär, alla vill vara dom vi är, tjejerna vill av oss, killarna vill ha oss, vi vet att de inte är lätt att vara populär.
Haha alla våra minnen tex:
När vi åkte till Stockholm/Avesta sov på en bänk i stockholm .
När du tappade din plånbok !
Alla fester
Alla dagar i Linköping/åtvid !
Grönlund
Alla deppstunder.
Skumpartyt i Norrköping
När vi var hos Jocke i Norrköping hahahaha !!
När vi körde på den där grävlingen, vilket liv de blev på fb.
När vi krachade med moppen , låg på marken och skrattade så vi tjöt . Sen kom vi på att vi hade ont.
Alla gånger vi fått skäll
Våran natthumor haha inte lätt för folket .
Haha vi är bäst !
De är så många minnen så man inte kan skriva alla, skulle ta flera timmar att skriva
Jenniefer, försvinner du ifrån mig så klara jag mig inte !
när du berättade de där via telefonen om beh, jag satt och grät hela vägen från Torby i stan till åtvid. Tårarna kom, och jag mådde skit jag tänkte ska jag förlora min bästa vän som jag inte kan leva utan . Jag skulle gjort allt för att du skulle få stanna kvar hos mig . Utan dig finns de ingen mening med livet .
De är du och jag förevigt .
Hand i hand livet ut!
Jag har hjälp dig med mycket och du har blivit så stark, jag är så nöjd och glad för den nya jenniefer som vågar!
Jag tog dig från marken upp till stjärnorna och de ångrar jag verkligen inte !
Du och jag klara allt tillsammans, har vi klarat så här mycket som vi gjort nu så klara vi allt!
dör du dör jag så är de bara .
Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig !
Du är den bästa underbaraste människan som finns !
Sabina ljutika älskar sin jenniefer Broman !
Förevigt vi !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu