Whihihi !:d

Shubre!
Igår var de inte vilken dag som helst utan de var 1 år sedan igår jag och Joel träffades första gången!

Joel !
Jadu vart ska man börja :´)
Du är alltid den perssonen som ställer upp för mig .
Dig kan jag prata med om allt , när jag inte mår bra så finns du alltid där, du som får mig tänka posetivt !
För allt du säger vet jag ju stämmer .
De är du som gör så ag ser ljuset i allt de mörka!
De är du som får mig att skratta.
Som jag sa ett år sedan minns allt som de var igår .. HAHA hemköp skrattande kossan !
Joel du ska veta att jag verkligen uppskattar att du alltud finns där för mig även om de inte hänt något !
Tack för du hjälp mig så mycket som du gjort .
Tack för att du är du !
Du betyder verkligen hur mycket som helst för mig !
Skriver de här om  Joel för du verkligen är som min bror !

Kan ju berätta om dagen igår med :D
Skola, gick ju bra även fast jag bara sov 1 timme ;D
Hem sov en stund . jenkan var här !
Drog hem till Sandra och snackade om allt mellan himmel och jord!
Måste göras om!
kom hem kände mig inte bra , hade feber så de blev ingen skola idag;D

Dagen idag !:D
vart ju ingen skola idag eftersom jag mådde dåligt hade feber ..
lite plugg blir mer senare !
jenniefer kom hit och tog en cigg så snackade vi lite , hon kommer hit imorgon igen!
Ja bara chillat idag :D

nej men nu ska jag ta en rök.  bloggar mer sen
Puss;*
Bjuder på en bild :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu