Godmorgon :D

cha godmorgon eller kanske godmiddag;)
hahah vaknade för typ en halv timme sen av att pappa kommer in och skriker något om ÅFF-spelarna !
somnade typ imose vid sex :D
undra hur den här natten kommer vara eftersom jag inte kan sova för jag är så nervös !:D
imorgon smäller de !
Wihihi !
säkrar vi Allsvenskplats imorgon så åker jag och pappa ned spelarna hem imorgon !:D
Whihi jag är taggad som fan !;D
Väntar nu på att jenkan och felix ska komma men dom sover, ska nog ringa och väcka dom så vi kan ta en cigg tillsammans och dra ut sen !:D

jag avslutar de här inlägget med att säga KOMIGEN NU Värnamo !
kötta Ängeholm !

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu