Hihi !:)

Cha !:)
Hanna ringde för ett tag sen och undrade om jag hade en cigg åt henne och alex och så klart hade jag de !:)
Hihi gick ut och tog en/några cigg med dom!
Sen kom Felix och Jenkan så satt vi alla och pratade !:)
Jenkan sover här imorgon känns som de var evigheter sen fast de inte var de (a)
Men snart ska jag uppdatera min iphone !:)
Här får ni en bild på Hanna och alex !:)
Så fina !:')

Jag hoppas allt löser sig mellan oss . Du är finast , vet inte vad som hänt .
Allt vart fel efter idag . Hoppas vi kan prata ut imorgon.
Älskar dig och de hoppas jag duvet !
D.B <3


Kommentarer
Postat av: Angelika

passande med en bild på dom två när du skriver om din boy xd

2011-10-13 @ 14:54:37
URL: http://angeliikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu