Imorgon gör vi värden osäker:)

Shubre!
Nu ligger jag i sängen och kollar på flibbens bajenfilmer !
Gilla flibbens bajenfilmer på Facebook!
Känslan av att kolla på dom filmer är obeskrivligt!
Imorgon blir de skolan, sen åker jag och jenniefer och gör värden osäker!:)
Imorgon lägger jag allt jobbigt bakom mig och har de kul och super jävlar!
LHC van i dag!
Haha jenniefer frågar mig förut en rolig sak ;)
-jenniefer Sabina vi har ju inte firat att ÅFF gått upp i allsvenskan!
-Sabina men lilla gumman de gjorde jag den natten
-jenniefer då kör vi imorgon med!
Haha Gullunge!
Älskar dig
Ska försöka sova snart !
Puss<3
Gillar dig D.B..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu