Ingen skola :/

Shu
Gick till skolan för jag hade möte med skol syster sen bröt Sabina ihop så då gick jag hem redovisade iaf engelskan ock svenskan för min lärare..
Lite om gårdagen blev stan igår och köpte saker till helgen ;)
Bild kommer .
Jenniefer sov här inatt !, mys älskar verkligen dig , du är den bästa människan som finns !
Åh :')
Idag var jag ju ledsen för massa då så drog jenniefer från skolan för hon inte ville att jag skulle vara ensam och inte vara ledsen underbaraste människa!<3
Idag så har jag typ bara sovit och lite.
Snart börjar hockeyn, orkade inte ens åka in till stan idag för att kolla matchen så är de knas med mig
Iaf LHC-Modo idag !
Forza cluben!
Hörs mer senare puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu