Mys med familjen;*

Cha !:)
Vart hemma nästa hela dagen !:)
Lagade mat till familjen idag och hade de mysigt !:)
Sen kom Jenkan hit och åt och lämna nästan alla sina kläder imorgon fixar vi så både hennes och mina kläder får plats i mitt rum kommer bli svårt men de ska nog gå, hon kommer typ bo här från och med imorgon!:)
Sen efter ett tag drog jag ut har inte vart ute sen i tisdags ;o
Har ju varit sjuk imorgon blir de skolan, de är ju fredag sen efter skolan blir de fixa sig sen drar jag och Jenkan kanske Felix och Julia in till stan festa !:)
Underbart !
Måndag åker jag till Sundsvall!:)
Fyfan underbart, hoppas nu att Ängeholm tappar poäng på söndag så kan vi avgöra i Sundsvall skulle va så underbart om vi gör de !:)
Alltså är jag ledig på måndag eftersom vi typ åker vid sex på morgonen till Sundsvall!
Går vi upp i allsvenskan är jag ju självklart ledig på tisdag med !:)
Kvällen idag vart helt fuckad !
LHC förlorade mot Djurgården .. Men fan att vi ska vinna över dif på onsdag hemma i Cloetta !
Hammarby förlorade mot värnabo ..
Ja de säger ganska mycket .
Nu blir de tusenbröder och sova
Ha de bra puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu