shobre !;D

Shooo!
sitter nu vid datorn och bara lyssnar på musik och pratar med min jenniefer !
ska snart försöka sova , får ju se hur de går ..
blir bara mer nervös för varje minut som går inför matchen imorgon:D
åker här ifrån runt tio tror jag de var !:D
ALLA måste vara sociala på sms för jag ska sitta i en bil i 9 timmar !;D
hihih idag blev de bara en chill dag med familjen .
Jag och pappa kollade på Värnambo som möte Ängeholm !
fyfan va vi skrek (A)
men blev lika alltså ett underbart resultat för våran del !
vinner vi imorgon är Allsvenskan klar!
vi behöver ta 2 poäng på två matcher , och de kommer vi göra solklart !
ALLSVENSKAN 2012!

Bloggar imorgon innan jag åker 
ha de så länge puss :*
btw inga bilder kvar på mobilen ;o
alla fina bilder på mig och jenkan är borta ;((
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu