Slappna av :D

Shuuubre !
kom ju hem imorse klockan halv åtta och somnade runt åtta var riktigt trött!
pappa väckte mig vid ett så var de bara att gå upp och fixa mig lite sen vidare till Kopparvallen för att hylla spelarna.
som ni säkert förstått så var jag inte i skolan idag .
Imorgon blir de att ta tag i skolan och kämpa på med den, sen drar jag vidare in till Linköping till Cloetta Center för att LHC ska spöa skiten ur Djurgården !

Nu är ÅFF i Allsvenskan 2012!
Nu väntar bara ett sm-guld för Linköpings HC och de kommer komma iår !

Vill ni se klipp från spelarna vad dom säger och hur dom hyllas av fansen så kolla här -
http://www.videofy.me/almerljutika/295757

Nu ska jag dra på en film och slappna av och bara njuta av livet !
ha de bra så länge så hörs vi imorgon:*


Här nedan ser ni hjälten som gjorde målet !
OSCAR MÖLLER, taggit på sig sundsvalls tröjan + grattis giffarna !MOHAHA !





Tre grabbar här nedan som är förjävla glada !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu