Minnen för livet !

lägger ut en text om d
ig på bloggen och bilderna där ist !
länkar när jag är klar lägger ut en text om d
ig på bloggen och bilderna där ist !
länkar när jag är klar !

Den här texten kommer handla om Clara Sturedahl !
vi var som magneter !
Alla våra minnen är minnen för livet !


kommer du ihåg

när vi praoade på max!
när vi åkte till Linköping/Norrköping varje dag+ helg !
När vi åkte till Jönköping !
Valborg när jag fick bära den där väskan med alla cider i !
När vi låg där på dom kallade ”tuttarna” med en varsin cola och cigg, underbart !


Tog bara upp några minnen med dig , för om jag skulle sitta och berätta alla minnen som vi gjort skulle jag få sitta här i dagar!
Våra minnen är så sjuka men på ett bra sätt !
Alla våra minnen som vi har tillsammans är minnen förlivet !
Vi har gått igeom nästan allt tillsammans både roliga och tråkiga minnen !
Men vi har klarat allt tillsammans!
Tillsammans är vi oslagbara !
Clara du är sån otrolig bra människa!, när jag mått dåligt har du alltid funnits där !
Du har alltid fått mig tänka posetivt på saker ist för negativt !
Du säger alltid dom rätt orden för att få en glad !
Du är bäst clara och jag menar de!
Du är universums bästa människa !
En sån vän som du är skulle alla behöva ha , jag är glad att jag fick dig som vän .
jag ångrar inte en minut som jag har kännt dig , har kännt dig sen vi gick i blöja .
Jag vill tacka dig för några saker .
Clara tack för du alltid funnits där för mig , tack för du alltid finns vid min sida , tack för all hjälp jag fått av dig , Tack för att du är du !
Jag vet inte vad som hände mellan oss , men något hände vi tappade varandra och slutade vara med varandra de känndes som jag tappade en bit av mitt hjärta ..
När jag sitter här och tänker på allt vi gjort tillsammans vi var sjuka, de som gjorde oss så sjuka var nog för att vi älskade oss själva och hatade alla andra !
jag kommer bjuda på några bilder på mig och clara , dom bilderna är väldigt flummiga men dom är så otroligt fina för de är ju vi på dom !

Clara Sturedahl glöm aldrig de här !
jag kommer alltid stå på din sida , jag kommer alltid finnas här för dig !
Jag älskar dig, saknaden till dig är så stor så de inte går att beskriva med ord !
När du har de svårt ring mig så ska jag hjälpa dig som du har hjälp mig !
De är du och jag föralltid !
Du är min syster föralltid !

SabinaLjutikahjärtaClaraSturedahl=vännerförlivet !

Hand i hand livet ut !

hihi :*

bilden är knas men vi var knas :*

suddig bild .. Syskonkärlek !<3

kommer du ihåg dom så jävla äckliga !

Syskon förevigt !

Min fina Clara Sturedahl !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu