Söndag!

Hej alla gullungar och såklart alla fula med ;)
jag vet att mina uppdadering har sugit men ska försöka blogga mer !:D
Helgen har inte varit toppen men de har varit okej , taggad som fan till nästa helg !:DD
kan ju kortfatta lite iaf !;)
Fredags- var i stan på fest som var åt helvete -.- ucsch ! drog där ifrån och träffade Elon och några mer !:D
Lördags- mådde skit när jag vaknade , drog på fotboll ÅFF-HIF .. gick åt helvete !-.- 
Söndag- ja idag !:D vaknade upp bredvid Lina och jenniefer ! ;) kom hem för ett tag sen och har städat och nu sitter jag och chillar i soffan och ser på AIK-GIF vilket jävla mål gnaget gjotde !:O måste ju nästan bli årets mål !:)
Ikväll blir de mys med min fina vän jenniefer kolla på Big Brother !:D
Vi hörs senare puss :*
kommer nya bilder snaaart !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu