Alltid samma problem :o

Hej , har inte uppdaterat igår då säger man ju eftersom klockan är över tolv ;)
Alla hjärtans dag var ju igår mamma kom hem med godis och roser till mig Vaddå gullig :')
Blev inte skola igår alltså tisdag för jag är sjuk , feber förkyld och en jävla hosta usch inget hjälper , ska få någon medicin ut skriven från en läkare idag hoppas de hjälper ingen skola idag då :o
Kan verkligen inte sova heller :/
Ja igår spelade LHC mot FBK hemma i Cloetta jag missade tyvärr den matchen pgr av att jag är sjuk , vinst iaf underbart !
Viktigt match på torsdag med !
Magnus Johansson körde sin 600 match igår !
Ja inte så mycket mer att säga hoppas ni alla mår bra !<3

Bjuder på en bild på mig och mamma älskar dig mammi !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu