Dåligt av mig !:D

Hej , ja dåligt av mig att jag inte har uppdaderat men har inte haft tid :D
Ja har varit inne hela helgen för jag inte är helt frisk än, men som tur är har jag värdens bästa vän som varit med mig jenniefer broman såklart !:D
Inte gjort så mycket myskvällar bara :D
We!:D
ja Fredags va vi hos Jenniefer och såg film med godis och sånt !:D bilder kommer ;)
Lördags kom hem hit till mig asså kolla hockey sen somnade jag , gick inget bra idag heller alltså ny förlust mot AIk..
ja söndag nu då , ska snart dra på en film och sen sova , senare ska jag städa och fixa lite !:D
Lovet är inte helt planerat än faktiskt , men blir att träffa allt folk som vi missat göra i helgen !:D
ja inget mer att säga så vi hörs pusss !:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu