Lycklig tjej !:)

Hej sötnosar !:)
Påväg hem nu från en grym dag i Linköping ! Åker hem med tre viktiga poäng ! Sjukt glad är jag !!:) inatt ska jag lägga mig med ett stort leende på läpparna ! Ja vi mötte Brynäs och spöade dom med 5-2 !
Den här matchen kändes så enormt skön spelet var hur bra som helt stå plats var full mycket sång och mer än 8000 på plats ! Kan kvällen bli underbarare?;)
Till er alla som hatar LHC , nu är vi igång nu ska vi klara oss ut de här , de kommer behövas mycket krigande av spelarna men idag visade dom vad dom kan !^^
Och en till sak till brynäs fans ni klagar på att vårq spelare slår era spelare med klubbor i huvudet med vafan gör inte era spelare ?
Kolla matchen så förstår ni vad jag menar !
Tillsammans ska vi gå och klara av den här situationen !
Linköpings HC !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu