Mina grabbar !:)

Hej !:)
Sitter här hemma med min kära bror och Rasmus !:)
Kan säga att natthumorn är här !;)
Haha ja älskar er grabbar !:)
Ja natten blir nog lång inatt !:)
Suttit och smsat med min finis några timmar nu men nu har han somnat !
Saknar han massa ses snart som tur är !;*
Ja måndag idag alltså börjar lovet nu wee ! Och jag börjar äntligen bli frisk !:)
Har pluggat ikväll !;)
Något är nog fel på mig men nu ska fan jag börja ta tag i skolan ;)
Men vi hörs senare nu ska jag fortsätta vara med mina fina pojkar !:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu