När ska man få vara lycklig ?

Linköpings HC ny förlust mot Växjö efter straffar ..
Usch jag bröt ihop när Saviano satt den vinnande straffen..
Just nu känns de liksom när ska vi LHC suportrar vara lyckliga?..
Enligt mig lever iaf jag i en jävla mardröm ..
ja vi fick med oss ett poäng av kvällens match men de duger inte ! vi skulle taggit tre poäng idag !
och som jag sagt förut ni som säger äh en match gör inget dom vinner nästa , min mening till er är ni vet nog fan inte vad kärlek är till erat lag , för när laget ligger som Linköpings HC kan man inte tänka vi vinner nästa , den här matchen ikväll tog verkligen på mig , jag har nog aldrig gråtit så som jag gjorde ikväll !...
Tillsammans ska vi klarar de här , tillsammans är vi starka !
Ny match på Lördag borta mot AIk , vet i fan vad jag tror om den matchen ..
Snälla ni suportrar som håller på Cluben kom nästa hemma match och stötta laget de är nu dom behöver oss , de är nu dom behöver vårat stöd! Vi ska kämpa tillsammans med spelarna , vi ska göra allt vi kan från läktaren !

Inte så mycket mer att säga....
Jag älskar mitt kära LHC i medgång och motgång , just nu känns de bara som motgång men de är väl så livet är !.
Sport för mig är livet  de är för mig ingen lek ! ja allt för mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu