Nu har jag nog !

Nu har jag nog på de här !..
Förlust idag .
Idag tog linköping hc mot Frölunda.
Vi kommer in på isen med en riktig dålig inställning , ikväll var de en riktig viktig match som Linköpings hc slarvade bort , vi förlorade med 5-1 . Vi hade våra möjligheter men de räckte inte till vi slarvade för mycket , vi vågade inte skuta på mål !
Efter kvällens match ändrades min inställning med jag blev inte ledsen utan arg för de är dags att LHC börjar visa hjärta , vi som står och sjunger i medgång och motgång vi visar hjärta för killarna på isen .
Som de känns just nu blir de kvalserien . Men de ska fan inte hända , vi ska upp till Stockholm på tisdag och möta Djurgården de är där de avgörs , vinner vi där så kan de bli slutspels plats . På tisdag är de en måste match de är då vi måste ta dem tre viktiga poängen . Eller ja vi måste fixa poäng i resten av matcherna
Vi är förfan ett lag som spelar i elitserien ska vi vara kvar i elitserien ska vi fan visa att vi är ett lag som klarar spela där !.
Kanske dags att ta in dem yngre killar som är sugna på att kötta och visa hjärta !. Helt ärligt jag spelar fan bättre hockey än vad vi gjorde ikväll !.
Ja man ska inte klaga men vafan finns de för positivt i de här ?. De finns nog mycket positivt för er som inte håller på cluben . Jag har fan inget positivt att säga i de här läget .
Besviken arg och väldigt ledsen ..
Som jag sagt innan när fan ska vi LHC fans vara lyckliga ?
När ska vi få ha tur ?
När ska vi få sluta höra massa jävla skit ?
Jag känner att jag vill lyfta fram en spelare i de här inlägget och de är han som försöker varje match , han köttar så gott han kan varje match, och de är ANDREAS JÄMTIN !
Vi borde ha flera som är som honom !
Tack till alla er supportrar som är äkta och vågar stötta LHC i alla lägen !
Väldigt fint Tifo idag på hemmastå !
Bra gjort av Tifogruppen .


Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Har tävling på bloggen vinn 200:- på runns eller erikasgarderob http://lollorydhxd.blogg.se/2012/february/tavling-200-kr.html#comment

2012-02-25 @ 23:52:05
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu