Nya tag och tänker framåt !;D

Hej bloggen !:D ja sitter här med jenniefer och felix !:D Dom sover här inatt mys ! Vi sitter och inväntar Big Brother är ju ett tag kvar tills de börjar ;D men ska skaffa dedär när man kan följa live hela tiden !;D ja jenniefers hund är här över natten ;) Får se hur de ska gå ;D Ja dags för hockey imorgon blir nog att dra dit med Bror och kanske Rasmus och Jenniefer !;D Taggad som fan faktiskt känns som de var evigheter sen jag stod där på ståplats och hejade fram mitt kära LHC så nu är jag extra taggad!:D Imorgon är de dags att plocka tre pinnar hihi men nu ska jag va social med mina fina vänner !:D
Inte värdens finaste bild men men ;D
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu