rubrik är inte min grej ;o


Hej gullisar !:D
åh vaknade nyss , snart ska jag nog gå upp ur sängen och äta frukost :D
Idag blir de lite plugg göra klart de sista som jag  började på;D
Åh inatt har jag sovit som en kung !;D inte varit nervös för något haft den sköna känslan i kroppen efter gårdagens seger !;D
ja idag kommer jenniefer hit och kanske Felix får se  vad vi gör , kanske slingar mitt hår;D
jag ska iaf slinga mitt hår nu i veckan , blonda slingor typ :D (om jag inte ändrar mig) men de ska iaf göras så snart sommöjligt så kanske de blir idag !:D
Ja men nu ska jag gå upp och käka och lite :D
ha de bra !:*

Magnus Eriksson kvar i Åtvidabergs FF! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu