Sommar nu tack !

Hej bloggen ;D
Dagen idag har bara varit mys :D
Varit med mamma och syskonen pappa lite med nu på kvällen eftersom han jobbar hela tiden ;D
Ja fotboll vart de ikväll Milan-Arsenal vilken match ! Milan van med 5-0 , måste bara säga Zlatan äntligen har du vissat vad du kan ! Vilken kung !:D
Förstår  inte er som kan hata den killen asså , han spelar fotboll som en gud !:D

Jenniefer kom inte hit idag faktiskt men såklart kommer hon imorgon vi har planerat mycket under kvällen faktiskt :D De är ett tag kvar men den här sommaren kommer bli helt sjuk ! :D
Wee!
peace and love festivalen ska vi till !:D och sen kanske någon mer festival som är i Danmark !:D
Vi som ska på peace and love festivalen är just nu Jag , Jenniefer , Anna och Melinda !:D blir säkert lite mer folk ;)
ska ni dit ?:D
ja nu ska jag mysa ner mig i sängen och se på film (a
jag har också varit duktig och gjort klart svenskan alltså pluggat !
Wee till mig ;DInte frisk än får panik på de här ;o

hihi en bild på mig och min ena syster :D snygga är vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu