Stökigt , och Ulrik Munther till Globen !

Hej förlåt har inte bloggat på ett tag nu, har mina orsaker ;o
ja helgen har varit bra men även väldigt stökigt kommer inte gå in på de här pgr av visa orsaker , men ett tips till er som gjorde så här i Lördags ja vet inte om ni läser min blogg men de här är en hälsning till er , ni kaxar med helt fel brudar , och ni kommer inte vinna ett skit så sluta bara drömma .


ja skolan idag då eftersom de är Måndag har sovmorgon och så går jag bara två timmar för sen slutar vi ;) , känns onödigt att gå dit men ja måste juh ;)
har inte så mycket mer att säga just nu är fortfarande arg på de som hände i Lördags ! ska försöka uppdadera imorgon :D

Ulrik Munther gick ju vidare direkt till Globen i lördags , sjukt glad tjej !:D
Stort grattis , att vara så liten från början och sen blivit så stor helt sjukt !
Vi ses i Globen 10 mars min prins !

Vi bryr oss inte om vad folk tycker vi är snyggast så är de,
Vi insåg i helgen att vi är sjukt starka tillsammans !
Jag älskar dig bästa jenniefer Broman <3



Kommentarer
Postat av: sara

Hej, super najs blogg!

Kolla gärna in min blogg,

Här får du lämna en kommentar :D

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/oredigerade-bilder-all-the-same.html#comment

2012-02-14 @ 16:44:33
URL: http://saraholmessonxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu