Taggad som fään ;*

Shubre finisar:D
Inte uppdaderat idag förlåt men hade de stressit imorse , jag var inte i skolan utan på vårdcentralen och kollade upp min nacke och huvudet och jag hade hjärnskakning ;o jaja sovit och vilat ut mig så jag ska orka hela helgen !:D Wee sjukt taggad ! Nästan allt är inhandlat (Y
Har även pluggat idag , börjar bli duktig (A):$
ja kollat på Jersey Shore i några timmar nu . älskar de verkligen :)
Nu sitter jag och kollar på hockey sampar mellan alla matcher ;D
Efter hockeyn väntar en dusch !:D
ja har inte så mycket mer att skriva mer ;D
Skolan imorgon och så taggar jag helgen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu