Bry er om erat och skit i mitt !:*

Cha sötnosar ;'
Ja ingen sömn inatt inte , sovit 20 minuter inatt fyfään va trött jag var imorse , men på morgonen hade vi sån här sak om vad man ville gå efter nian så de var chill !:D
De var i några timmer typ 2 eller 3 men de var roligt , sen missade jag halva språket för jag inte viste när jag började men aja somnade på svenskan ett tag guud så skönt(A)
Ja nu ligger jag här och kollar film med jenniefer!
Ja har inte så mycket mer att säga mer än att de finns så sjukt falska människor i Åtvid ... usch !..
Varför bryr ni er om mitt och jenniefers liv? Vi kan ta hand om oss själva vi är liksom inte två år !-.-
Gaasch låt oss göra vad vi vill , låt oss ha kul,  låt oss festa när vi vill , snälla läser ni de här bry inte er om mitt liv
ajja nu ska jag se klart på filmen,bloggar mer senare !

image description

Kommentarer
Postat av: Ebahsfoto :)

Fin blogg! :)



Var gjärna med och tävla om att bli dagens blogg hos mig :)



http://ebahsfoto.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html



Kram Ebahsfoto :)

2012-01-26 @ 17:36:58
URL: http://ebahsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu