buhuh :o

shuuu !;D
inte bloggat på ett tag nu men inte haft något att blogga om ;o
buhuhu min kära Iphone lämnas in idag för de laddar inte ;/ så har mammas mobil och hennes nummer ;o
just nu ligger jag här hos jenniefer medans hon sover som en gris ;o

Helgen har varit lugn och underbar ;D

Fredag - spendeades ju i Stockholm med mina finisar Jenniefer och tim ;L
Lördag- sov till typ 5 fett trött var jag efter Stockholm sen drog jag och jenniefer neråt vi var i Åtvid och de är fan sjukt läääänge sen vi är i åtvid en lördakväll .. vi drog och träffa lite folk sen följde några med för vi fick lust att sola så de blev de ;D

Måndag idag usscch får lite smått panik att skolan börjar imorgon hur ska de gå när jag har vänt på dygnet weee till mig asså ;o
ja måndag idag , blir att åka till stan och träffa jesper J och några till ;d

bloggar mer senare underdagen:D

Får inte ta så här lång tid innan vi ses igen bebis .. T.E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu