Dagen :)

Shu alla fina ungar !:D
Tisdagen var de ju skolstart sov inget den natten ;o men klarade av skolan ändå gick ju bara tre timmar sen fixade jag lite efter skolan var skapligt trött på kvällen ;o
jaha onsdag idag , gick i skolan till klockan två , snart kommer jenniefer hit . :D
Inatt har jag faktiskt kunnat sova känns bra ;D
när jenniefer kommer blir de att dra och gymma och kanske dra och sola :D
Wee !:D
skoldagen har varit väldigt chill inga vanliga lektioner ;D 
Nu sitter jag här på rummet och chillar med musik får se om jag ska plugga något innan jenniefer kommer måste ju faktiskt ta tag i skolan nu så bara att sätta igång :D

Bloggar mer sen ha de bra så länge :*
Saknar min beis massa !<3

Har typ inga bilder på pappas dator så jag och broooman fick bli på bilden !
VI är gryma jo vi vet !:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu