De känns som man drömmer !;Dför


shuuuu !
Komit hem nyligen från Linköping !, åååhh Linköpings HC mötte idag Modo och ja Linköping körde sönder modo ! LHC var helt klart de bästa laget , så underbart att se. Ståplats stöttade laget riktigt ordentligt idag och så ska vi forsätta. De är så här bra vi vill se vårat kära Linköping ! Matchen slutade 7-2! känns verkligen som man drömmer !:´)
Till er som snackar skit om LHC jag säger bara håll käften nu är vi på gång och de blir inte allsvenskan, tillsammans klarar vi allt!
Nu på torsdag möter LHC-DJURGÅRDEN i Cloetta Center kom dit och stötta laget!
idag blev de skolan och de gick toppen !;D sen blev de gå hem käka fixa mig inför matchen!
Drog till Linköping! Mycket strul innan bussen gick usssch !
ja ni vet inte riktigt vad jag ska säga mer , har sjukt ont i magen och mitt öga ussch ajaja !
får se om de blir skola imorgon ;/ men nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna!!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu