Förlust ;/

Tjena bloggen !
Idag firade vi jenniefer hemma hos oss ;) bild på tårtan kommer !:D
Blev tårta och god mat , sen vid halv sex var de dags att dra till Linköping för att se Linköpings hc !
ja förlust idag , klart man inte kan vinna alla matcher men de är de vi behöver göra .. under sträcket igen ..
Jag var ju på plats då och de känns så förjävligt att se laget förlora . Då är man tillbaka i helvetet igen då skulle ju taggit bussen hem efter hockeyn men så blev de inte , drog och käkade oh sen ringde farsan och frågade om jag skulle komma till han och han befanns sig på en pubb i stan så gick dit och de känndes jävligt skönt för jag innan jag kom dit ville jag bara gråta men de blev mycket skratt där!
De behövdes kan jag lova er!
ajja skolan imorgon känns ju sådär , frågan är hur jag ska komma upp eftersom jag har sovit alla dom här dagarna till typ två ;o ajja ska sova snart så vi hörs imorgon ;*image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu