Fredag den 13e idag ;)

Shuuu !:D
jaha vaknade sent idag men har hunnit med att fixa mig:D
Wee duktigt ;)
igår blev de att gymma 2 timmar igen !:) sen gick vi hem och chillade och sen började hockeyn .. som gjorde kvällen åt helvete ;o kommer mer om de sen .
Idag först skolan till typ 2 tror jag ;) sen ikväll kör vi igen blir att dra till Norrköping och se vårarn vän martin uppträda!;D
Gryyym kväll !:D
ja men nu ska jag gå och rööka och försöka få i mig fruktost !:D

Kommer senare en text om Linköping HC..
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu