FREDAG!:)

Hej , tänkte slänga iväg ett blogg inlägg så här klockan ett på natten !:)
Ja Idag är de fredag alltså kort dag i skolan , helg !:)
We även hockey idag ! LHC-Timrå och idag ska vi köra över Timrå !
Jag har sovit på dagen så är trött och min bebis har somnat ;/
Usch 21 dagar utan han idag känns hemskt, tur att vi ses snart !;)
Idag kom mamma hem med en ny plattång till mig Hello Kitty jätte gullig och sen godis !
Mums älskar min mamma asså :)
Hihi känner att jag skriver massa just nu;)
Ja ikväll blir de ju såklart Linköping först hockey sen fest !:)
We!:)
Nä men nu ska jag röka så vi hörs puss!:)
Bjuder på en bild på mig och håret är fuckat ^^
Bild även på jenniefer tårta som jag gjorde !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu