Gårdagen blev sämre

Hej , förlåt att jag inte bloggade mer idag men de var en väldig tuff kväll igår , var ju hockey satt här hemma i soffan klockan sju och tänkte att vi kan nog besegra brynäs !
Men matchen drog igång och målen kom för båda lagen och sen så sprack de ... De blev förlust .. känndes så sjukt dagen blev bara sämre ;/ kan ju säga att de inte var glädjetårar som kom den här gången !.. Usch usch !
Men tillsammans är vi starka LINKÖPINGS HC! Genom striden tillsammans vi gå!<3
Så gårdagen var åt helvete , den här dagen började inte heller bra och kommer inte riktigt ta upp de på bloggen , tuff morgonon och 3 timmar sen till skolan men vafan skolan går inte före sig själv !..
Ja somsagt tre timmar sen till skolan var på 2 lektioner sen drog jag hem , dem lektioner jag var på var matte och Idrott ! Fett chill var de! Hade inte orken att gå på Elevensval..
Ja var nyss på utvecklingsamtal de gick faktikst ganska bra ;D
Men nu ska jag typ hitta på något med Jenniefer innan hon drar hem!:Dså bloggar KANSKE mer sen :*
Whitelions står för bilden ;)


Kommentarer
Postat av: L I N N ☆

Hej fin blogg.

Allt bra? :)

2012-01-31 @ 20:12:28
URL: http://linnahlborg.blogg.se/
Postat av: michelle

Läs gärna mitt inlägg om komplex!

Kommentera gärna och berätta om du har något/några komplex!

Fin blogg, kram!

2012-01-31 @ 20:13:27
URL: http://comstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu