Helgen nu slut :o

Hej inte varit så bra på att uppdatera nu ihelgen men den har varit helt underbar !:D
ja liten kort fattat kommer de bli nu

Fredag - drog på hockey sen till en kompis så jenniefer fick tatuera sig!
En underbar fredag !
Lördag- Lokalfest i Linköping , full och glad ! underbart !
Ja idag är de söndag snart ska jag  och jenniefer såklart till Grebo för att träffa Davva ! Fett länge sen !;o
Sen ska vi hem och städa rummet för de ser förjävligt ut ;o iiihh ja ni !:D
ja vi åker till grebo vid halv sex och jag har faktiskt redan fixat mig !:D fett skönt för då slipper man stressa !:D
Lite så här smått bakis idag med WEE till mig asså :D
ja men helgen har varit sjukt bra och den har gått sjukt snabbt känns verkligen inte som Måndag imorgon ;o
ja men nu ska jag fixa de sista sen drar vi ! hejdå ;*

Bild ifrån i sommras!:D
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu