Kan de vara sista inlägget för ikväll ?:D

Hej finisar !:)
Dagen har varit seg men bra;D
Drog ju till Grebo vid halv sex var där runt sex omfg vad kallt de var vi var ju ut med lite folk mycket trevigt men kallt !:D
hihi :D
Vi drog hem vid typ kvart över sju ;D var ju bara där i typ 1 timme sådär ska vi till dom imorgon igen :´)
ja nu på kvällen blev de se lite Jersey Shore och fixa naglarna snart ska jag lägga mig , blev så klart lösnaglar som är målade röda (a
Tycker själv att de är fint!:D
ja skola imorgon och jag tror jag har sovmorgon men ja hoppas på de(A)
Älskar ju att ligga och dra mig på morgonen i sängen !
men nu ska jag gå och ta en cigg och sen försöka sova , haha kan de här vara sista inlägget för ikväll ?
ja de är nog sista men inte säkert!:*
Ciao! Bloggar jag inte mer ikväll/natt ska jag försöka blogga imorgon bitti !:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu