Ny seger !

Hej mina gullungar !:*
iiiih jag mår just nu såååå jävla bra ! Ny seger idag med 6-3! Wee stod på läktaren och frågade jenniefer om de var en dröm hon sa nej jag förstod inte riktigt att vi vann !
Glädjen är stor! Wee!
Efter hockeyn blev de dra så jenniefer fick tatuera sig ;D Fett fint blev de :´)
Jaa sitter här nu och är mega trött , en kall cider skadar inte så här på natten kan jag lova er !:*
Ja snart ska jag sova är sjukt trött efter den här dagen ;)
De som saknas är min prins ! ;( buhu !
men ja ni får ha de så bra idag är de ju även tränings match för ÅFF som tar imot Värnamo !
Känns underbart att de börjar igen ja inte själva serien men nuu börjar ju träningsmatcherna UNDERBART!

Vill även tacka sittplats idag i Cloetta som kom igång och stå plats !
nej nu ska jag inte skriva något mer

Bjuder på en liten knas bild med !:D
PUSS!image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu