skolstart idag;o

Tjena!
Dagen har varit lugnt var tvungen att gå upp vid elva idag somnade vid tiep 7;o
bara att jag inta kan sova nu  får paniiiik ;o 
kommer aldrig orka upp nuu på morgonen om jag inte somnar snart ;o
ja idag börjar skolan usch usch !;o
Ja  nyårslöftet var ju att ta tag i skolan , ja ska la försöka ;o (a
pratade med min kära pappa idag om att ta percing i tungan , blir när jag gjort klart 2 prov som jag ligger efter med weee!;DD
lämnade  även in min mobil idag och så sa dom att dom inte lagar  Iphone så om högst två veckotr kommer de en ny Iphone till mig!;D
Till dess får jag ha mammas HTC mobil fattar inget får typ rycket hela tiden(a

Idag då är de ju Tisdag blir ju skolan fett chill dag börjar 08;20 slutar vid lunch !:D
Kanske blir en sväng till stan vi får se ;D
måste inhandla nya lösnaglar har typ inga kvar mer än dom jag har på mig ;o
nej men nu ska jag se klart på den filmen som jag kollar  på :*
Bloggar imorgon bitti om jag hinner annars när jag kommer hem:D

Linköpings HC sparkade idag hans (Tränaren) och nya tränaren är Harald!
Åkerman lämar med !
Åkerman tack för din tid och lycka till framöver!
Hans- tack för de du gjort !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu