Underbar dag !:')

Shu !:)
Nu är jag Påväg hem från Stockholm , en helt underbar dag med jenniefer och Tim !:')
Chillade käkade fikade !;)
Massa mys med såklart !:')
Ja dagen har varit helt perfekt !
Som sagt sitter nu på bussen hem från Stockholm med jenniefer saknar min finaste bebis redan :/
Fast vi ses ju snart igen !:)
Wee !:)
Min mobil är helt knas dåligt batteri som fän så blev typ inga bilder ;o
De går liksom fett segt att ladda den får se om pappa kan kolla på den när jag kommer hem .
Men är så jävla trott eftersom jag inte har sovit ett skit i natt höll på att somna på Tim flera gånger :')
Tack för dagen mina underbara älsklingar !
Jennifer och tim !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu