Dags att ni förstår !

De här inläget kommer handla om Linköpings HC ! Hur jag och de är nog fler som känner likadant !
Läs och förstå !
Linköping HC har haft en väldigt dålig tid nu men nu är vi på gång och de känns otroligt skönt !
Nu är de tre raka segrar två stycken hemmavinster i Cloetta Center och en bort mot Färjestad i Karlstad !

Vi började prestera när vi mötte Modo hemma i Cloetta Center , jag var sjukt nervös innan matchen och de känndes tungt att vara i CC , men jag hade även någon känsla att vi skulle borja prestera igen som ett toppen lag och inte som ett botten lag för vi är egentligen inget lag som ska ligga i botten utan som ett högre lag i serien !
Vi kom ut på isen mot Modo och de känndes som de hade hänt något efter tränar bytet och så vi vågade mer och körde över Modo med 7-2 de känndes verkligen som man drömde !

Några dagar efter tog vi imot Djurgården hemma i Cloetta och även då sa jag spelar vi som vi gjorde mot Modo så kommer vi inte förlora denna match ! Vi kom ut på isen och började spela som ett lag ska i Eliterien !
Vi körde över skansen , när fem noll målet kom så kände man att glädje tårarna kom , de känndes även den matchen att man drömde . matchen slutade 5-0

LHC åkte nu i lördags upp till karlstad och de fanns även fans på plats tuvärr kunde jag inte åka , men vi låg under den första tiden i matchen och jag slutade aldrig tro på LHC jag sa att vi skulle komma igen och vinna , och jag hade rätt vi fick in två mål och efter trejde period stog de 2-2 och de blev förlägning , 59 sekunder kvar på förlägningen och Carl söderberg fick pucken och tryckte in den  i mål , vinnst även borta med 3-2!

Nu som LHC suporter  så är man glad och de känns som man drömmer , men jag vet ju att de inte är någon dröm utan de är faktiskt verklighet ! De var en tid laget förlorade match efter match och då levde jag i ett helvete kännde de som , fick höra så mycket skit om laget och massa !
De var tungt att höra dom orden som man fick höra , och man ville bara sitta och gråta hela tiden , den tiden var riktigt jobbigt och de är nog inte bara jag som tyckte de , varför jag sitter här och skriver de här inlägget är för att jag inte riktigt tycker om när ni människor sitter och skriver text på mina Fb statusar att LHC ska till Allsvenskan och att vi ska åka ur och att vi suger och shit !
man mår inte bättre av de , nu kanske vissa som har lite  vätt i huvudet förstår hur de faktiskt känns de är hemskt !
Jag vill tacka er alla som inte svikit Linköping HC , TACK till er som står på stå plats i motgång och medgång !
Vi som stöttar laget med kärlek och inte är tysta påstå plats borde vara stålta över oss själva ni vet vilka ni är själva hoppas jag !
Nu på onsdag är de ny match , kom till Cloetta Center och heja fram vårat kära Linköping till tre nya friska poäng !

Slutspel ska de bli!
DE HÄR ÄR LHC SOM VI VILL SE !
TILLSAMMANS ÄR VI STARKA, TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu