Dem 20 första som gillade :)

Ska skriva om dem 20 första som gillade på Facebook !:)

Fredrik Karlsson - En snäll kille som alltid ställer upp :)

Gustav Nord- känner inte så bra men snäll :)

Emelie Åkerlund-
En söt och snäll tjej !:)

Frida Petterson -
känner inte men säkert snäll :)

Julia Griph-
Känner inte så bra men snäll och jätte söt !:)

Angelika Johansson-
En underbar tjej som alltid finns där som alltid ställer upp , delar sjukt många minnen med dig ! Älskar dig !

Adam Fridström-
Fin grabb ! Många minnen tillsammans med dig ! Saknar dig pysen !

Josefin Ottinger-
Grymt tjej !

Benjamin Andersson-
känner dig inte men säkert snäll :)

Eve Nilsson-
Snäll tjej som alltid finns !:)

Frida Johansson-
Snäll och söt tjej!:)

Joel Henneberg-
känner dig inte så bra men en snäll grabb :)

Daniel Johansson-
Snäll grabb , måånga minnen tillsammans !:)

Filippah Danell-
känner dig inte så bra men festat ihop någon gång , söt tjej :)

Nicke Johansson-
Söt kille :)

Adam Herge-
Snäll kille men du håller på fel lag grabben :)

Alva Olausson-
En söt och snäll tjej som alltid finns !:)

Izac Gustavsson-
Liten grabb som är snäll :)

Hiba Mohamed
- Snäll tjej som älskar Justin bieber:)

Alen Ljutika-
Dumt att du gillade ! Du är en underbar bror som alltid finns där !
Levt tillsammans i snart 15 år och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag !
Du börjar bli stor nu men jag kommer alltid pussa på dig som om du är liten fortfarande !
Jag älskar dig bror ! Jag finns alltid här för dig och de vet du !

Kommentarer
Postat av: alen ljutika

naw, älskar dig med bästa syster. du är så jävla fucking underbar du finns alltid där för mig när jag inte mår bra. Älskar dig sabina ljutika ! <3

2012-03-14 @ 15:45:07
Postat av: angelika

klart jag ställer upp binis. det är bara att du säger till om du behöver prata!!

våra minnen är sjuka, :d

älskar dig och vi borde hitta på saker oftare!<3

2012-03-14 @ 17:39:15
URL: http://www.nattstad.se/angelikaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu