Många timmar på akuten :(

Hej !:)
Äntligen Påväg hem från många timmar på akuten !. Läkarna är ju jätte sega tar ju år innan dem kommer !:o höll på att dö av röksuget så var tvungen att gå ut flera gånger ;o haha !
Åh jag har så fina vänner som kom till mig innan jag skulle åka lina och jenniefer ! Fina flickor !
Stort tack till er att ni var barnvakt !:)
Pratade med pappa för ett tag sen saknar han faktiskt redan !:/ vi ses på lördag pappi !
Nu iaf på väg hem när jag kommer hem ska slänga mig i sängen och dra på big Brother eftersom jag missade avsnittet som var vid tio !:(
Vi hörs mer imorgon !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu