Rubrik?(a

hej bloggen !
Dålig uppdadering förlåt !:D
Hänt så mycket , sjukhus besök och massa ;o 
Så har inte haft tid !;o
Men nu är jag tillbaka, ska försöka göra så många inlägg som möjligt !;D
Åhh bara 4 dagbar kvar till Allsvenskan drar igång !;D
Måndag drar jag till Örebro för att se premiären !:D
Helgen kommer bli jobbig ;o
Ska till kopparvallen och montera stolar så allt är klart till hemmapremiären !:D
Åtvidabergs ff har även släppt en låt som jag tycker alla borde lyssna på , så underbar fin!:')
http://www.youtube.com/watch?v=MYVzlrMim4A
Blir att gå olch möta jenniefer snart så får jag se vad vi hittar på !;D
har aif städat rummet och fixat mina naglar !:D
Wee!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu