Satan!:(

Hej sötnosar !:)
fy satan vad ont i magen jag har helt sjukt ;o
Ska till Vårdcentralen imorgon igen pgr av att den medecinen dem gav mig hjälper inte så nu får dem fan kolla upp vad de är !
Tänker fan inte må så här och ha så ont asså !;o
Ajja inatt sover jenniefer hemma hos sig , hon åker snart hem men innan ska hennes pappi skutsa mig till Willys så jag kan köpa lite saker ;)
hihii snäll Peder !:L
Men måste klä på mig lite eftersom jag inte kan dra Neråt i Onepiece ;D
Vi hörs senare :*

Dagens snygging finns på min och jenniefers blogg :D
Kolla in vem de blev --> http://www.nattstad.se/themeatballs
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu